Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


 

OPŠTI USLOVI

 

OPIS PROIZVODA

Po prijemu porudžbine proizvoda, operater je u obavezi da obezbedi telefonsku potvrdu porudžbine od strane kupca. Potvrdom porudžbine od strane kupca, ista postaje aktivna .(za kupovinu robe na daljinu zakon predviđa mogućnost da kupac moze odustati od kupovine  čak 14 dana od dana prijema robe bez ikakvog navođenja razloga i obavezan je da o tome obavesti prodavca u roku od 14 dana od dana isporuke robe na OBRASCU ZA ODUSTAJANJE ,  a prodavacje dužan da mu u narednih 14 dana  vrati  novac) Prodavac ima obavezu da poručene proizvode isporuči ispravne i u navedenom predviđenom roku. U slučaju bilo kakvih izmena, prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde porudžbine. Sve eventualne izmene, osim onih po pitanju isporuke, ne odnose se na potvrđene porudžbine. U slučaju neusklađenosti cena isporuke, navedenih u našoj Internet prodavnici, sa cenama kurirske službe, o izmenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde porudžbine

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. Ukoliko proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu, proizvod možete vratiti u nekorišćenom stanju sa pripadajućom dokumentacijom, a mi ćemo Vam vratiti novac.
 

CENE PROIZVODA

Cene proizvoda su izražene u dinarima i uključuju PDV u iznosu od 20%. Proizvodi su podložni promeni cena sve do potvrde kupovine. Minor garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventulanu promenu cene pre izvršene isporuke. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Detaljnije o načinu obračuna troškova dostave pogledajte u meniju Isporuka.
 

GARANCIJA KVALITETA

Minor garantuje za kvalitet svih proizvoda iz ponuđenog asortimana. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju podacima navedenim u Internet prodavnici. Za proizvode koji podležu garanciji važe sledeći uslovi: Davalac garancije obezbeđuje otklanjanje kvarova na proizvodu u garantnom roku. U slučaju nepodudaranja stvarnih sa propisanim i deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda, trgovac se obavezuje da zameni isporučeni proizvod novim ili da kupcu vrati novac. Garantni rok započinje danom prodaje proizvoda koji podleže garanciji, pri čemu se taj datum unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i ukoliko postoje mehanička oštećenja, prodavac je u obavezi da zameni proizvod novim i dostavi ga kupcu. Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u garantnom roku stiče se ukoliko je kupljeni uređaj pušten u rad od strane ovlašćenog servisera. Kupac gubi pravo na garanciju ako je kvar nastao nepridržavanjem uputstva za upotrebu ili ukoliko je proizvod pušten u rad od strane neovlašćenog lica. Za sve proizvode pod garancijom važe pravila koja su navedena u garantnom listu..(zakon o zaštiti potrosača predviđa da u roku od 6 meseci kupac moze vratiti- reklamirati proizvod  prodavcu bez dokazivanja na čijoj strani je krivica za nedostatak,sto  znaci da prodavac mora prihvatiti reklamaciju  koja je nastala kao posledica  greške kupca  ili se upustiti u postupak dokazivanja u sudskom postupku

 

PRIVATNOST PODATAKA

Za uspešnu obradu i realizaciju Vaše porudžbine, neophodni su sledeći podaci:

ime i prezime, adresa, telefon, email

Na osnovu ovih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o statusu Vaše porudžbine.

Minor se obavezuje da čuva privatnost svih naših kupaca. U interesu nam je da prikupimo samo osnovne podatke o potrošačima, kao i podatke bitne za poslovanje i informisanje korisnika, a sve to sa ciljem pružanja usluge visokog nivoa kvaliteta. Svi podaci o našim on-line kupcima biće sačuvani i dostupni samo onim zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Zaposleni u Minor odgovorni su za poštovanje informacija o kupcima u skladu sa načelima obezbeđenja i zaštite privatnosti.
Takođe naglašavamo da prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima iz prodajnog asortimana, koje naši posetioci traže i kupuju, a sve u interesu sigurnije kupovine.
Kao privredni subjekt od poverenja, koji brine o interesu kupaca proizvoda iz prodajnog asortimana, ističemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u neke druge svrhe.
 

SAGLASNOST I PROMENE USLOVA

Korišćenje online kanala prodaje Minor podrazumeva saglasnost kupaca sa svim navedenim na ovoj stranici naše web prezentacije.
Minor je u obavezi da se pridržava svega navedenog, a eventualne izmene postojećih uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani naše Internet prodavnice i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim kupcima, tj. korisnicima.


 

ODUSTANAK OD UGOVORA

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet prodavnice www.minor.rs smatra prodajom na daljinu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim direktnih troškova povraćaja robe.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora podnošenjem Izjave o odustanku od ugovora u roku od 14 dana od kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač a koje nije prevoznik.
Popunjenu Izjavu o odustanku od ugovora je potrebno popuniti i poslati na adresu Minor d.o.o, ulica Grigorija Božovića 28, Beograd ili elektronskim putem na email adresu office@minor.co.rs.
Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Hvala Vam na ukazanom poverenju!

vrh strane