Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


 

Postupak za reklamacije

Minor d.o.o. posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca pa je i postupak reklamacija u skladu sa zakonom.

Bitna napomena: svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.

 Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

Neispravna roba

Ukoliko je roba u garanciji, molimo vas da nas  kontaktirate  i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo vas da čuvate originalna pakovanja i račun.

 

Obrazac za podnošenje reklamacije

Reklamaciju možete uložiti

 

 Preuzmite obrazac za reklamaciju

 

Po prijemu Vaše reklamacije kontaktiraćemo vas telefonski (kako bismo što pre rešili reklamaciju), a zatim i e-mailom (ukoliko ne koristite e-mail poštom) obavestiti o statusu vaše reklamacije i daljim koracima tj predlogu i roku rešavanja reklamacije, u zakonski predviđenom roku.

Troškove dostave artikala na reklamaciju i preuzimanja artikala sa reklamacije snosi Kupac.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

 

 

 

 

 

vrh strane